Livets månad

Hallå! TUSEN GÅNGER FÖRLÅT för att jag inte har kunnat uppdatera er om vad som händer i mitt liv just nu men saken är den att jag inte har hunnit för att jag har haf så jäkla roligt under den senaste månaden, levt livet gånger TUSEN!
 
Summerburst, bal, student, födelsedag, midsommar i Smögen och imorgon åker jag till Mallorca med 5 tjejkompisar och undeer den senaste månaden har jag haft så jäkla roligt, jag har levt livet verkligen och vart hur lycklig som helst!! (bilder kommer)
 
Till att börja med så var jag och mina tjejer på Summerburst i Göteborg i slutet av maj och vilken jäkla helg vi hade! En utav de bästa helgerna i mitt liv med god dricka, bra musik, mycket dans och härlga vänner så vad kan man mer begära! Dock så var det ganska kallt och dåligt väder men det blev en kanonhelg ändå!
 
Sedan var det dags för bal som också var en såå rolig kväll, kände mig verkligen som en prinssessa hela kvällen och hade verkligen så roligt! Tänk om man fick vara så fin varje helg ;)
 
Sedan den 10 juni var det dags för dagen som jag har väntat på sååå himla länge och det var verkligen livets dag och förmodligen den roligaste dagen som jag någonsin kommer att få uppleva!
Först hade vi champagnefrukost hos en kompis i Sjömarken med hela klassen och sedan var det dags att åka in till skolan där vi hade en sista frukost med klassen och lite lärare där vi fick betyg, brev som vi skrev första dagen i ettan, tallrikar som det står "klassens" m.m. Efter detta var det dags för att åka till Boråshallen där vi fick stipendier och deär det var tal och sång. Sen var det dags för utspringet och det var SÅ JÄKLA KUL! Kändes så sjukt bra att bara springa ut och känna att det är över! Sen fick vi åka på flaket i några timmar genom staden som är en tradition i Borås och på även de flesta andra ställena i Sverige. Efter flaket så hämtade pappa mig för att jag behövde åka hem och byta om och få i mig lite mat efter all dricka under dagen. Var hemma en stund med mamma och mormor. Sen gick vi ner en gata till Yxhammarsgården som vi hade hyrt till min studentmottagning och den var såå lyckad verkligen och blev så himla glad av allt som jag fick och glad över alla som kom och firade livets dag med mig. Efter de så var det middag med min skola och kvällen avslutades sedan på Xoy och därefter efterfest med skolan. Sagt det innan och säger det igen, ni som har dagen kvar NJUT, för jag hade gärna gjort om den igen för det var så jäkla kul!!
 
 
 
Imorgon åker jag somsagt iväg till Mallis så det kommer bli en vecka utan uppdatering tror jag...Men kanske hittar wifi och överraskar er med ett inlägg eller två.
 
Ska upp extreeeemt tidigt imorgon så blir sängen för mig just nu. 
 
Puss&kram
 
 
 
Kategori:
Kommentera inlägget här: