Torsdag.

 
 
black woman
 
 
 
Jag såg byxorna på en annans tjejs blogg och blev helt fast!! så galet snygga! Kanske ska klicka hem dom?
 
 
black woman by leonieandersson featuring tall pants
Kategori:
Bryan:

Jättefina kläder, köp dem och du lever som en prinsessa i skolan! Eller det kanske du redan gör :) P.S. Detta är min favoritblogg, till och med bättre än filippas!!

Svar: åh vad söt du ä! tack bryan! så du tycker att jag ska slå till på brallorna? dock lite för mycket att ha dom skolan...
Leonie Andersson

Bryan:

Kör ''all in'' tycker jag definitivt, inte alls för mycket att ha dom i skolan!! Tycker istället att det är ett perfekt tillfälle att ha byxorna där, för det är då alla ser dig och du får den uppmärksamheten du förtjänar.

Svar: tycker du verkligen det? JAg får se lite hur jag gör! Kul att du gillar bloggen!! :)
Leonie Andersson

Leonies största fan:

Vart kommer linnet ifrån? :)

Svar: Linnet kommer ifrån : http://www.forevernew.com.au/Becky-bonded-lace-peplum-top.aspx?p36170&cr=083258 :)
Leonie Andersson

sofia:

är du ihop med en kille som heter Johan? hört nått om de å trode du hade alexander, förvirrad 12 åring. PUSS älskar din blogg

Svar: Hej Sofia! Nej det är jag absolut inte, har inte pojkvän överhuvudtaget...Varken någon Alex eller johan! Va roligt, PUSS!
Leonie Andersson

Kommentera inlägget här: