2. mitt val inför gymnasie/mitt framtida jobb

Jag har tänkt att gå på teknis och linjen ekonomi med tillval av tennis och andra året ska jag välja juridik!
För jag har tänkt att ha något eget när jag blir stor men vad för företag vet jag inte än riktigt. Och när jag blir stor så vet jag faktiskt inte alls vad jag vill bli men en del är ju : Tennisproffs, Hudterapeut (stavning), artist, inredningartiekt, skådespelerska, stylist, frisör, och allt det där vanliga.

Jag vill bli jätte mycket olika yrken så då är ekonomilinjen ett bra val för den är bred och man kan bli många olika yrken! Så den kan jag rekommendera!

Kategori:
Anonym:

varför ska du välja till val tennis? Varför inte bara Ekonmi? Känns det inte onödigt att välja till tennis? Eller vad missar man när man väljer till tennis?:)

Kommentera inlägget här: